Въпроси и отговори

Въпрос от:  Георги Цанев

Здравейте, искам да Ви попитам колко тежки аварии претърпяхте от началото на отоплителния сезон? Водите ли статистика колко време не сте подавали топлинна енергия към своите абонати?

Относно:Аварии

Уважаеми г-н Цанев,

Всички аварии, които се случиха  са отстранени своевременно. Аварийните екипи работят отговорно и професионално.Подаването на топлинна енергия се отразява, чрез  средства за измерване/топломери/, а статистика се подава на оторизираните за това лица.Във фактурите на абонатите се отразяват денонощията без отопление.

Въпрос от:  Елеонора Методиева

Здравейте искам да направя споразумение и да изплащам от стара и нова фактура,какво трябва да направя?

Относно:Споразумение за плащане на стари фактури

Уважаема г-жо Методиева,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

 

 

Въпрос от:  : Снежанка Драгомирова

Здравейте.

Моля да ми изпратите на имейла фактурата за месец октомври 2017 г.

Относно: Получаване на  фактури

Уважаема г-жо Драгомирова,

Можете да получите фактурата , която желаете  само в Минна дирекция. За целта е необходимо да посетите „Счетоводен отдел” в Минна дирекция,ет.2,ст.№20.

 

 

Въпрос от:  : БИЛЯНА ЛАЛОВА ТЕНЧЕВА и Иван Георгиев Тодоров

Относно: Дължими суми по фактури

Уважаема г-жо Тенчева,уважаеми г-н Тодоров,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Катя Атанасова

Със стари задължения може ли да се сключи договор "Лоялен клиент ? И монтирате ли радиатори ,в апартамента досега не са монтирани такива ?

Относно:Договор Лоялен клиент

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

Подмяната на амортизирани , аварирали и нови елементи от вътрешно отоплителната инсталация/ВОИ/ е Ваш ангажимент.

Дружеството не поддържа ремонтен екип за ВОИ. Препоръчваме ВИ да потърсите технически компетентни лица, извършващи тази дейност.

 

Въпрос от:  Илиян Георгиев Грозданов

Здравейте, имам подписан договор "Лоялен клиент" с Вас. Имам и договор за разсрочено плащане на стари задължения по съдебна сметка.

По първият договор зная колко се плаща на месец, но по втория договор, по който превеждам суми по съдебна сметка на Топлофикация Перник, вече според мен няма какво да плащам. Тук в сайта също излиза, че нямам стари задължения, Моля за актуална справка на старите задължения по втория договор, защото на нито един от телефоните в сайта, никой не отговаря вече втори ден!!! И не трябва ли юристите да уведомят ЧСИ -то за прекратяване на производството срещу мен?

Моля за отговор, за да зная, какво да правя?

Благодаря

Относно: Справка за платени сметки

Уважааеми г-н Грозданов,

Можете да получите точна и изчерпателна информация само в  Минна дирекция,ет. 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

 

 

Въпрос от:  Абонат от бл. 4 на пл. Кракра, Росица Иванова, Ася Йорданова, Мария Лозанова

Относно: Липса на отопление

Поради    авария с производствени мощности в топлоизточник ТЕЦ „Република”, има нарушение на топлоснабдяването . Аварийните екипи ще работят до отстраняване на аварията.

Ръководството на „Топлофикация-Перник” АД се извинява на своите абонати за причиненото неудобство.

 

Въпрос от:  Румен Мартинов

Здравейте,желая като индивидуален клиент да заплащам сметките си по банков път.Как мога да получа информация за банковата сметка на дружеството по която да извършвам плащането.Благодаря

Относно:Плащане на сменки по банков път

Уважаеми г-н Мартинов,

Ще можете да заплащате сметките си по банков път.За целта е необходимо да посетите „Счетоводен отдел” в Минна дирекция,ет.2,ст.№20.

Въпрос от:  Име: Теодора Димитрова

Каква е причината за липса на отопление в кв. Хумни дол бл.15

Относно: Липса на отопление

Уважаема г-жо Димитрова,

Поради наводняване на мазетата във Вашия блок/вкл. и абонатната станция/ е изгоряла помпата за отопление.След посещение на застрахователите и оценка на щетите ще се подменят авариралите елементи в абонатната станция.Правят се постъпки за  закупуване на помпи и подмяната им в най-кратки срокове.

  

                                Въпрос от:  Име: василка евтимова

каква е процедурата за подмяна на радиатор и колко струва

Относно:Смяна на радиатор

Уважаема г-жо Евтимова,

Вътрешно отоплителната инсталация/ВОИ/ е Ваша собственост. Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от нея е Ваш ангажимент.

Дружеството не поддържа ремонтен екип за ВОИ. Препоръчваме ВИ да потърсите технически компетентни лица, извършващи тази дейност.

 

                                Въпрос от:  Даниела Николаева, Емил Сотиров,г-жа Цветкова, Благослава Алексадрова, Албена Петрова

Относно:Липса на отопление

Всички аварийни екипи работиха денонощно за отстраняване на аварията  в топлоизточник ТЕЦ”Република” и  продължават да работят по топлопреносната мрежа в гр.Перник.

За да получите писмен отговор е необходимо да посетите отдел „Работа с клиенти” в Минна дирекция ет.1 ст.№ 10.

Благодарим на всички!

В момента имаме технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.

 

 

                                Въпрос от:  Maрия Григорова

Има ли изобщо някакъв начин човек да се свърже с вас?

Абсолютно нито един от дадените телефони в сайта ви не беше вдигнат, а отговор на изпратено до вас писмо нямам.

  Относно: Телефоните на „Топлофикация-Перник” АД

Уважаема г-жо,

В момента има технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.На писма,жалби и молби,подадени в Минна дирекция се отговаря писмено в регламентирания срок.

 

 

               Въпрос от:       Боряна Милушева

На ул. Рашо Димитров, бл. 95, вх. А няма топлоподаване. Имаме  топла вода, но не и парно. Каква е причината? На сайта Ви с новини не е споменато нищо за нашия район.

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Милушева,

Моля посочете точен адрес / апартамент/,за да изпратим екип на място и телефонен номер за връзка с Вас.

 

Въпрос от: Гергана Боянова

ул.Стомана бл.1 вх.Д ет.8 ап.22

Откакто е започнал отоплителният сезон радиаторите са студени,няма никакво отопление. Нормално ли е в 21 век да седиме вътре с шапки, шалове и палта!

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Боянова,

Изпратеният екип установи, че е блокирал термовентила на Вашия радиатор! Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от вътрешно отоплителната инсталация е Ваш ангажимент.

 

Въпрос от: Borislava Borisova

ул.Бл. Гебрев бл.63 вх.Б ет.8 ап.24

Откакто е започнал отоплителният сезон нямаме парно, радяторите са студени.

Въпрос от: Димка Тошева

Otoplenieto e pod sqkakva kritika,plashtame za neshto det ne ni dostavqte, vyzmutitelno e!

ul. Bl. Gebrev bl.63 vg.B

Vkyshti sme oblecheni kato eskimosi!

Относно:Липса на отопление

Уважаеми г-жи Борисова и Тошева,

Изпратихме екип за установяване на Вашия проблем.

Установено е, че във вашето жилище е необходимо да бъде подменен аварирал сферичен кран.Вътрешно отоплителната инсталация/ВОИ/ е Ваша собственост. Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от нея е Ваш ангажимент.

 

 

Въпрос от:Кирил Кирилов

Имам блокирана сметка в "Топлофикация",но искам да знам за какъв период от време се отнася.В ст.10 не можаха да ми дадат отговор.Как мога да получа информацията?

Относно:Справки за задължения

Уважаеми г-н Кирилов

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

 

Въпрос от::  : Йорданка Иванова

Здравейте! Въпроса ми е защо на посочените телефони за контакт никой не отговаря? Искам да знам точно какви са задълженията на абонатен номер 0160240008,тъй като  гарсониерата е моя собственост,но имам наемателка.

  Относно:Справки за задължения

Уважаема г-жо Иванова,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10.

 

Въпрос от::  Мартин Маринов

Здравейте,

В блок 68 вход В на ул. Р. Димитров кв Мошино парното е много слабо и почти отоплението не се усеща. Така е от както парното бе пуснато този сезон.

Какво може да се направи за да получим по качествено отоплението, което ни се полага?

  Относно:Отопление във вх.В на бл.68 ул.”Р.Димитров”

Днес/02.11.17г./ адреса беше посетен от технически екип.Вашите съседи нямат оплаквания от отоплението.Това, което можете да направите е да оставите телефон за връзка с Вас , за да Ви посети наш представител в удобно за Вас време и да установи проблема.

 

Въпрос от::    : любка  стаменова

господа от топлофикация  перник защо при липса на парно и топла вода вашите телефони  замлъкват и реално вие не съществувате  за нас потребителите ,

  Относно: Телефоните на „Топлофикация-Перник” АД

Уважаема г-жо,

В момента има технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.

 

Въпрос от::      : Цветанка  Димитрова

На ул. Лен.Проспект,  Бл. 15, вх. Б, няма парно. Може ли да ми кажете каква е причината.  И дали скоро ще има парно. Благодаря  предварително.

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Димитрова ,

Нямате отопление поради аварирала помпа на вътрешно отоплителната инсталация със специфични параметри. Помпата е поръчана и очакваме доставка, след което ще бъде монтирана в абонатната станция.

               Въпрос от::      : Оля Славова

Уважаеми господа,

В блок 4, на ул. Младен Стоянов няма още парно. На 25-ти ноември беше направен опит да го пуснат, после спря и от тогава стоим на студено. Бихте ли обяснили причините.

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Славова,

При пускането на отоплението се установи пробив на вътрешно отоплителната инсталация, която е Ваша собственост/на живущите/. Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от нея е Ваш ангажимент.Живущите във входа, в който е пробива са уведомени да предприемат необходимите  действия.

 

               Въпрос от::      Теодосия Бойкова Момчилова

Необходимо ли е да предприемем нещо от входа, за да ни бъде пуснато парното отопление. или го пускате поетапно в зависимост от температурата, без каквото и да е действие от наша страна?

Относно:Пускане на отоплението

Уважаема г-жо Момчилова,

Пускаме отоплението в целия град и не е необходимо да предприемате никакви действия.

        Въпрос от::    Мария Райкова

Питам-кога ще се смени тази помпа,защото вече седмица нямаме топла вода.

 

Относно: Неработеща помпа за топла вода на адрес ул.”Ю.Гагарин”бл.35 вх. А

Уважаема г-жо Райкова,

Помпата е поръчана и очакваме доставка, след което ще бъде монтирана в абонатната станция.

 

Въпрос от:: Джулия Стефанова

Кога ще има парно?

Относно: пускане на отопление сезон 2017/2018г.

 

В Наредба № 16-334 от 06.04.2007 г. за топлоснабдяването, чл.3(2) посочва параметрите за пристъпване към включване на отоплението, за което е нужно в три последователни дни средната денонощна температура на външния въздух да е по-ниска от +12 градуса, като се взима под внимание и дългосрочната прогноза за следващите 7-10 дни.

Въпрос от: Ана Тодорова

Здравейте, интересува ме докога са сроковете за сключване на договор с Топлофикация - Перник? И защо никой не отговаря на посочените на сайта телефонни номера? 

Относно: Сроковете за сключване на договор.

 

            Уважаема г-жо Тодорова,

Сключването на договори с „Топлофикация-Перник”АД се извършва Минна дирекция/ет.1,ст.№10/ до края на този месец.

В момента има технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.

 

Въпрос от: Венцислава Радославова

Моля да ми изпращате фактурата в електронен вид на електронен адрес хххххх@ххх.ххх

 

Относно: Електронна фактура.

 

            Уважаема г-жо Радославова,

Нямаме практика да изпращаме електронни фактури до имейли, но вие можете да получавате последната си фактурата в електронен вид без регистрация. От нашия сайт в раздела ‚Проверка сметка и електронна фактура‘, след като напишете абонатния си номер, може да изтеглите фактурата си в електронен формат- pdf.

Директният електронен адрес е: http://www.toplo-pernik.bg/Smetki.aspx