Въпроси и отговори

Въпрос от:   В.Кирилов

Имам договор за лоялен клиент. За месец 02.2018 година във фактурата са посочени 26 дни с топла вода и отопление. Считам, че отстъпката  за двата дни по-малко е неправилно изчислена. При 140.00 лева месечно за 1 ден цената е 5.00 лева. Във фактурата за 26 дни са ми начислени 137.00 вместо 130.00. Моля за допълнителни пояснения.

Относно:Фактури

Уважаеми г-н Кирилов,

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

 

 

Въпрос от:   Марина Шаркова

Здравейте! Аз съм нов абонат за новозакупено жилище. На сайта нямам достъп до фактурата си за м.02.2018 г.  - излиза съобщение за "невалиден абонатен номер". Какъв е проблемът?

Относно:Фактури

Фактурата Ви  за м.02 е  достъпна на нашия сайт.

 

Въпрос от:   Маргарита Соколчева

Здравейте!

Кога ще бъде качена на сайта фактурата за м.02.2018 г.?

Относно:Фактури

Фактурите за м.02 са достъпни на нашия сайт.

Въпрос от:   Капка Косарова

Здравейте!Имам сключен договор лоялен клиент. Ако в изравнителната сметка се окаже че сумата, която съм заплатила надхвърля сумата за консумираната от мен топлинна енергия , ще се приспадне ли сумата от бъдещите ми вземания?

Относно:Изравнителни сметки

Уважаема г-жо Косарова,

Тъй като имате договор за лоялен клиент, ще плащате само по договора.

Въпрос от:   Христина Стойнова

Имате ли практика да изпращате фактурите до електронен адрес вместо на хартиен носител ?

Относно:Фактура

Уважаема г-жо Стойнова,

За сега фактурите са само на хартиен носител.

Въпрос от:   Petar Spasov

kakvo imam da plahtam do momenta

Относно:Фактура

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

 

 Въпрос от:   Виолета Младенова

Имам фактура от 09.02.2018 на стойност 164,36 лв. Защо сумата е толкова голяма? По договор трябва да е към 100 лв.

Вероятно има грешка?

 

Поздрави

Относно:Фактура

Уважаема г-жо Младенова,

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

Въпрос от:  Тодор Тодоров

Здравейте, бих искал да попитам защо сметката ми за м. Януари 2018г е 186,05 лв, след като имам подписан договор с вас и месечната ми сметка е около 110-120лв

Относно:Фактура

Уважаеми г-н Тодоров,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Елена Коларова

От няколко години съм със свалени радиатори,подала съм всички документи,че не ползвам парно.

Защо имам почти 64,18 лв.сметка(с отстъпката)?

Относно:Фактура при свалени радиатори

Уважаема г-жо Коларова,

Колегите, които са компетентни да отговорят на Вашия въпрос се намират  в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Димитър Тасков

Здравейте,

За месец януари 2018 имам сметка в размер на 132 лв. и то с отстъпката.

При условие че за предходните месеци съм плащал около 75 лв. и то по прогнозно отчитане на база

предходен отоплителен период, както е предвидено в наредбата.

Тъй като блока е саниран почти не  сме пускали парно, така че не мога да си обясня как изчисление за месец януари 2018 на база предходен отоплителен период може да е почти двойно, спрямо месец декември 2017.

Моля за адекватен отговори Ви моля да не ми отговаряте стандартно "за справка в минна дирекция"

Лек ден.

Относно:Фактура

Уважаеми г-н Тасков,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Благой Зареж

За месец 12.01.2018г, имам начислена топлоенергия за 68.83 лв, Показанията на всички топлинни разпредели, са нулеви. Трябвали да платя за нещо, което на практика не съм консумирал?

Относно:Фактура

Уважаеми г-н Зареж,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Йорданка Иванова

Здравейте!

Собственик съм на гарсониера в кв.Изток,гр.Перник,ул.Юрий Гагарин бл.39,ап.80.Имах наемателка до края на Декември 2017 г. На 03.01.2018 г. лично се информирах на гишето на топлофикация има ли задължения към Вас.След проверка служителката ми каза,че няма никакви задължения,а фактурата за последния месец/Декември/ще излезе след 10.01.2018.Днес/11.01.2018-четвъртък/ на Вашия сайт видях фактура 0006883679/30.11.2017 за 67,65 лв.

Това значи ли,че следва нова фактура за Декември 2017 и защо до 3.01.2018 нямаше фактура за Ноември.

Наемателката ми напусна с мисълта,че дължи неплатена сума само за Декември.

Относно:Фактура

Уважаема г-жо Иванова,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Георги Цанев

Здравейте, искам да Ви попитам колко тежки аварии претърпяхте от началото на отоплителния сезон? Водите ли статистика колко време не сте подавали топлинна енергия към своите абонати?

Относно:Аварии

Уважаеми г-н Цанев,

Всички аварии, които се случиха  са отстранени своевременно. Аварийните екипи работят отговорно и професионално.Подаването на топлинна енергия се отразява, чрез  средства за измерване/топломери/, а статистика се подава на оторизираните за това лица.Във фактурите на абонатите се отразяват денонощията без отопление.

Въпрос от:  Елеонора Методиева

Здравейте искам да направя споразумение и да изплащам от стара и нова фактура,какво трябва да направя?

Относно:Споразумение за плащане на стари фактури

Уважаема г-жо Методиева,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

 

 

Въпрос от:  : Снежанка Драгомирова

Здравейте.

Моля да ми изпратите на имейла фактурата за месец октомври 2017 г.

Относно: Получаване на  фактури

Уважаема г-жо Драгомирова,

Можете да получите фактурата , която желаете  само в Минна дирекция. За целта е необходимо да посетите „Счетоводен отдел” в Минна дирекция,ет.2,ст.№20.

 

 

Въпрос от:  : БИЛЯНА ЛАЛОВА ТЕНЧЕВА и Иван Георгиев Тодоров

Относно: Дължими суми по фактури

Уважаема г-жо Тенчева,уважаеми г-н Тодоров,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Катя Атанасова

Със стари задължения може ли да се сключи договор "Лоялен клиент ? И монтирате ли радиатори ,в апартамента досега не са монтирани такива ?

Относно:Договор Лоялен клиент

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

Подмяната на амортизирани , аварирали и нови елементи от вътрешно отоплителната инсталация/ВОИ/ е Ваш ангажимент.

Дружеството не поддържа ремонтен екип за ВОИ. Препоръчваме ВИ да потърсите технически компетентни лица, извършващи тази дейност.

 

Въпрос от:  Илиян Георгиев Грозданов

Здравейте, имам подписан договор "Лоялен клиент" с Вас. Имам и договор за разсрочено плащане на стари задължения по съдебна сметка.

По първият договор зная колко се плаща на месец, но по втория договор, по който превеждам суми по съдебна сметка на Топлофикация Перник, вече според мен няма какво да плащам. Тук в сайта също излиза, че нямам стари задължения, Моля за актуална справка на старите задължения по втория договор, защото на нито един от телефоните в сайта, никой не отговаря вече втори ден!!! И не трябва ли юристите да уведомят ЧСИ -то за прекратяване на производството срещу мен?

Моля за отговор, за да зная, какво да правя?

Благодаря

Относно: Справка за платени сметки

Уважааеми г-н Грозданов,

Можете да получите точна и изчерпателна информация само в  Минна дирекция,ет. 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

 

 

Въпрос от:  Абонат от бл. 4 на пл. Кракра, Росица Иванова, Ася Йорданова, Мария Лозанова

Относно: Липса на отопление

Поради    авария с производствени мощности в топлоизточник ТЕЦ „Република”, има нарушение на топлоснабдяването . Аварийните екипи ще работят до отстраняване на аварията.

Ръководството на „Топлофикация-Перник” АД се извинява на своите абонати за причиненото неудобство.

 

Въпрос от:  Румен Мартинов

Здравейте,желая като индивидуален клиент да заплащам сметките си по банков път.Как мога да получа информация за банковата сметка на дружеството по която да извършвам плащането.Благодаря

Относно:Плащане на сменки по банков път

Уважаеми г-н Мартинов,

Ще можете да заплащате сметките си по банков път.За целта е необходимо да посетите „Счетоводен отдел” в Минна дирекция,ет.2,ст.№20.

Въпрос от:  Име: Теодора Димитрова

Каква е причината за липса на отопление в кв. Хумни дол бл.15

Относно: Липса на отопление

Уважаема г-жо Димитрова,

Поради наводняване на мазетата във Вашия блок/вкл. и абонатната станция/ е изгоряла помпата за отопление.След посещение на застрахователите и оценка на щетите ще се подменят авариралите елементи в абонатната станция.Правят се постъпки за  закупуване на помпи и подмяната им в най-кратки срокове.

  

                                Въпрос от:  Име: василка евтимова

каква е процедурата за подмяна на радиатор и колко струва

Относно:Смяна на радиатор

Уважаема г-жо Евтимова,

Вътрешно отоплителната инсталация/ВОИ/ е Ваша собственост. Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от нея е Ваш ангажимент.

Дружеството не поддържа ремонтен екип за ВОИ. Препоръчваме ВИ да потърсите технически компетентни лица, извършващи тази дейност.

 

                                Въпрос от:  Даниела Николаева, Емил Сотиров,г-жа Цветкова, Благослава Алексадрова, Албена Петрова

Относно:Липса на отопление

Всички аварийни екипи работиха денонощно за отстраняване на аварията  в топлоизточник ТЕЦ”Република” и  продължават да работят по топлопреносната мрежа в гр.Перник.

За да получите писмен отговор е необходимо да посетите отдел „Работа с клиенти” в Минна дирекция ет.1 ст.№ 10.

Благодарим на всички!

В момента имаме технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.

 

 

                                Въпрос от:  Maрия Григорова

Има ли изобщо някакъв начин човек да се свърже с вас?

Абсолютно нито един от дадените телефони в сайта ви не беше вдигнат, а отговор на изпратено до вас писмо нямам.

  Относно: Телефоните на „Топлофикация-Перник” АД

Уважаема г-жо,

В момента има технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.На писма,жалби и молби,подадени в Минна дирекция се отговаря писмено в регламентирания срок.

 

 

               Въпрос от:       Боряна Милушева

На ул. Рашо Димитров, бл. 95, вх. А няма топлоподаване. Имаме  топла вода, но не и парно. Каква е причината? На сайта Ви с новини не е споменато нищо за нашия район.

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Милушева,

Моля посочете точен адрес / апартамент/,за да изпратим екип на място и телефонен номер за връзка с Вас.

 

Въпрос от: Гергана Боянова

ул.Стомана бл.1 вх.Д ет.8 ап.22

Откакто е започнал отоплителният сезон радиаторите са студени,няма никакво отопление. Нормално ли е в 21 век да седиме вътре с шапки, шалове и палта!

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Боянова,

Изпратеният екип установи, че е блокирал термовентила на Вашия радиатор! Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от вътрешно отоплителната инсталация е Ваш ангажимент.

 

Въпрос от: Borislava Borisova

ул.Бл. Гебрев бл.63 вх.Б ет.8 ап.24

Откакто е започнал отоплителният сезон нямаме парно, радяторите са студени.

Въпрос от: Димка Тошева

Otoplenieto e pod sqkakva kritika,plashtame za neshto det ne ni dostavqte, vyzmutitelno e!

ul. Bl. Gebrev bl.63 vg.B

Vkyshti sme oblecheni kato eskimosi!

Относно:Липса на отопление

Уважаеми г-жи Борисова и Тошева,

Изпратихме екип за установяване на Вашия проблем.

Установено е, че във вашето жилище е необходимо да бъде подменен аварирал сферичен кран.Вътрешно отоплителната инсталация/ВОИ/ е Ваша собственост. Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от нея е Ваш ангажимент.

 

 

Въпрос от:Кирил Кирилов

Имам блокирана сметка в "Топлофикация",но искам да знам за какъв период от време се отнася.В ст.10 не можаха да ми дадат отговор.Как мога да получа информацията?

Относно:Справки за задължения

Уважаеми г-н Кирилов

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

 

Въпрос от::  : Йорданка Иванова

Здравейте! Въпроса ми е защо на посочените телефони за контакт никой не отговаря? Искам да знам точно какви са задълженията на абонатен номер 0160240008,тъй като  гарсониерата е моя собственост,но имам наемателка.

  Относно:Справки за задължения

Уважаема г-жо Иванова,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10.

 

Въпрос от::  Мартин Маринов

Здравейте,

В блок 68 вход В на ул. Р. Димитров кв Мошино парното е много слабо и почти отоплението не се усеща. Така е от както парното бе пуснато този сезон.

Какво може да се направи за да получим по качествено отоплението, което ни се полага?

  Относно:Отопление във вх.В на бл.68 ул.”Р.Димитров”

Днес/02.11.17г./ адреса беше посетен от технически екип.Вашите съседи нямат оплаквания от отоплението.Това, което можете да направите е да оставите телефон за връзка с Вас , за да Ви посети наш представител в удобно за Вас време и да установи проблема.

 

Въпрос от::    : любка  стаменова

господа от топлофикация  перник защо при липса на парно и топла вода вашите телефони  замлъкват и реално вие не съществувате  за нас потребителите ,

  Относно: Телефоните на „Топлофикация-Перник” АД

Уважаема г-жо,

В момента има технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.

 

Въпрос от::      : Цветанка  Димитрова

На ул. Лен.Проспект,  Бл. 15, вх. Б, няма парно. Може ли да ми кажете каква е причината.  И дали скоро ще има парно. Благодаря  предварително.

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Димитрова ,

Нямате отопление поради аварирала помпа на вътрешно отоплителната инсталация със специфични параметри. Помпата е поръчана и очакваме доставка, след което ще бъде монтирана в абонатната станция.

               Въпрос от::      : Оля Славова

Уважаеми господа,

В блок 4, на ул. Младен Стоянов няма още парно. На 25-ти ноември беше направен опит да го пуснат, после спря и от тогава стоим на студено. Бихте ли обяснили причините.

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Славова,

При пускането на отоплението се установи пробив на вътрешно отоплителната инсталация, която е Ваша собственост/на живущите/. Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от нея е Ваш ангажимент.Живущите във входа, в който е пробива са уведомени да предприемат необходимите  действия.

 

               Въпрос от::      Теодосия Бойкова Момчилова

Необходимо ли е да предприемем нещо от входа, за да ни бъде пуснато парното отопление. или го пускате поетапно в зависимост от температурата, без каквото и да е действие от наша страна?

Относно:Пускане на отоплението

Уважаема г-жо Момчилова,

Пускаме отоплението в целия град и не е необходимо да предприемате никакви действия.

        Въпрос от::    Мария Райкова

Питам-кога ще се смени тази помпа,защото вече седмица нямаме топла вода.

 

Относно: Неработеща помпа за топла вода на адрес ул.”Ю.Гагарин”бл.35 вх. А

Уважаема г-жо Райкова,

Помпата е поръчана и очакваме доставка, след което ще бъде монтирана в абонатната станция.

 

Въпрос от:: Джулия Стефанова

Кога ще има парно?

Относно: пускане на отопление сезон 2017/2018г.

 

В Наредба № 16-334 от 06.04.2007 г. за топлоснабдяването, чл.3(2) посочва параметрите за пристъпване към включване на отоплението, за което е нужно в три последователни дни средната денонощна температура на външния въздух да е по-ниска от +12 градуса, като се взима под внимание и дългосрочната прогноза за следващите 7-10 дни.

Въпрос от: Ана Тодорова

Здравейте, интересува ме докога са сроковете за сключване на договор с Топлофикация - Перник? И защо никой не отговаря на посочените на сайта телефонни номера? 

Относно: Сроковете за сключване на договор.

 

            Уважаема г-жо Тодорова,

Сключването на договори с „Топлофикация-Перник”АД се извършва Минна дирекция/ет.1,ст.№10/ до края на този месец.

В момента има технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.

 

Въпрос от: Венцислава Радославова

Моля да ми изпращате фактурата в електронен вид на електронен адрес хххххх@ххх.ххх

 

Относно: Електронна фактура.

 

            Уважаема г-жо Радославова,

Нямаме практика да изпращаме електронни фактури до имейли, но вие можете да получавате последната си фактурата в електронен вид без регистрация. От нашия сайт в раздела ‚Проверка сметка и електронна фактура‘, след като напишете абонатния си номер, може да изтеглите фактурата си в електронен формат- pdf.

Директният електронен адрес е: http://www.toplo-pernik.bg/Smetki.aspx