Въпроси и отговори

Уважаеми наши клиенти,

Сключването на договор”Лоялен клиент” за отоплителен сезон 2018/2019 г.приключи съгласно обявения краен срок 31.08.2018 г.

Въпросите относно плащания и фактури са индивидуални за всеки  абонат и е необходимо  да ги отправяте към компетентните в тази област колеги в Минна дирекция, ет.1,ст.№ 10.

Въпрос от: Теодора Димитрова

Здравейте,задължително ли е сключване на договор с топлинен счетоводител?

Относно: Договори

Уважаема г-жо Димитрова,

Вашият топлинен счетоводител отчита топломерите в дома Ви.На тази база се изготвят изравнителните сметки. Всяка промяна на отопляемата площ се регистрира от топлинния счетоводител. Общото събрание на етажната собственост избира топлинния счетоводител за всеки жилищен блок.

Въпрос от: Емилия Митова , Йорданка Дронева,Георги Домусчиев

Уважаеми наши клиенти,

Вашите въпроси са от компетенцията на колегите в Минна дирекция,ет.1,ст.№ 10. Телефонът за връзка с тях в рамките на работното време е 076 658 406.

Отчитането на топломерите става 1 път в годината от топлинния счетоводител на дата , посочена от него за всички клиенти.

 

Въпрос от: Анна Георгиева

Здравейте,

Аз съм Ваш изряден абонат, който си плаща сметките в срок. Днес звънях на посочените телефони за повреди, тъй като след плановото спиране на топлата вода, аз вече имам хладка такава, а не гореща, която да разреждам със студена, а подписах договор да плащам и да получавам  гореща вода. Дамата ми обясни, че това не е Ваш проблем и че може да ми даде телефон на група, която работи частно. А аз просто искам, да изпратите човек, който да провери в абонатната какъв е проблема и съответно какво трябва да се направи, защото искам да имам гореща вода, не хладка, тъй като плащам за такава редовно.

Моля, за Вашият компетентен отговор, за да знам за какви повреди отговаряте и към кого да се обърна за съдействие.

Относно:Топла вода

Уважаема г-жо Георгиева,

Създалата се ситуация е поради кражба на специален ел.кабел.Кабелът е поръчан и очакваме доставката му.                                                                                                                                                                                    

 

Уважаеми наши клиенти,

Започна сключването на „Договор лоялен клиент”.

В секция новини на нашия сайт е качена информацията за „Договор лоялен клиент” за отоплителен сезон 2018/2019 г. и е обяснено всичко, което е необходимо за договорите.

Въпрос от: Мария Райкова

Здравейте,ако искам да прекратя договора с Топлофикация Перник трябва ли да идвам за да подпиша прекратяването и дължа ли неустойка

Относно: „Договор лоялен клиент”

Уважаема г-жо Райкова,

Можете да се откажете от договора като заявите писмено желанието си или той се прекратява автоматично, като прекратите плащанията си.Не дължите неустойка.

Въпрос от: Даниела Матеева

Здравейте,

Има ли краен срок за сключване на „Договор лоялен клиент” с клиентите и от кога започва плащането на равни вноски? Как се заплаща таксата преди сключване на договора и имали 5% отстъпка за абонатите, които не са подписали такъв договор?

Относно: „Договор лоялен клиент”

Уважаема г-жо Матеева,

Договори ще се сключват до м.септември и плащането на равни вноски започва от следващия месец. . Дружеството ни не предлага такава отстъпка  за клиентите без договор.

 

Уважаеми наши клиенти,

Започна сключването на „Договор лоялен клиент”.

В секция новини на нашия сайт е качена информацията за „Договор лоялен клиент” за отоплителен сезон 2018/2019 г. и е обяснено къде можете да задавате въпросите си.За да получите компетентни отговори се обръщайте към отдела за работа с клиенти, който се намира в Минна дирекция ет.1 ст.№ 10 .

 

Въпрос от: Емилия Димитрова

Здравейте желая да си откача радиаторите лирата и водомера.С една дума искам да спра парното да се откажа от вашите услуги.Въпроса ми е    Ще плащам ли нещо за търбата  от половин цол която минава през нашето жилище.Защото съм последен етаж.Моля да ми отговорите коректно.

Относно: Демонтаж на радиатори

Уважаема г-жо Димитрова,

Необходимо е да се свържете с Вашия топлинен счетоводител/ф-ма „Директ” или „Нелбо”/ и  да обявите,че демонтирате радиаторите , на които има топломери.Топлинният счетоводител ще Ви обясни за цената, която ще плащате.

Въпрос от: Силвия Асенова

Запазва ли се отстъпката от 13.7% за плащане в срок за клиентите без договор?

                       Марина Лукарова

Здравейте, интересувам се дали отстъпката от 13,7 % ще остане и след 01.07.2018 г., ако си плащам редовно сметките, но не съм сключила договор с Топлофикация

Относно: Отстъпка 13,7%

За отоплителен сезон 2018/2019 г. Дружеството ни не предлага такава отстъпка  за клиентите без договор.

Уважаеми наши клиенти,

В секция новини на нашия сайт е качена информацията за „Договор лоялен клиент” за отоплителен сезон 2018/2019 г. и е обяснено къде можете да задавате въпросите си.За да получите компетентни отговори се обръщайте към отдела за работа с клиенти, който се намира в Минна дирекция ет.1 ст.№ 10 .

 

Въпрос от: Йорданка Иванова

Здравейте!

В средата на Май 2018 г.продадох гарсониера в кв. Изток с посочения абонатен номер-0160240008.

На 31.05.2018 е издадена фактура с номер 0007033046 със сума за плащане 1,58 лв.

Въпроса ми е-ще има ли изравнителна сметка за зимния период,докато жилището беше все още моя собственост и бях декларирала в Топлофикация-Перник,че е необитаемо.И ако има такава,ще бъда ли уведомена?

Кога ще бъде закрит абонаментния номер и как да тълкувам сумата от 1,58 лв. във цитираната фактура?

Относно:Фактури

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.Само в Минна дирекция се работи с фактурите на клиентите и ще изясните Вашите въпроси.

 

Въпрос от: СИЛВИЯ МЕТОДИЕВА

 

Здравейте, защо този месец   имам две задължения за плащане едното е за 39,27лв . и другото за около 5 лева незнам точно, защото няма все още фактура.Никой не ми отговори, а днес  вече имам и ново задължение.Така и не ми стана ясно тези 5 лева защо ги платих, може би за това, че дойдохте да ми засечеге топлата вода.

   Благодаря предварително за отговора.

Относно:Фактури

Уважаема г-жо Методиева,

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

 

Въпрос от:

Стефан Кръстев

Здравейте,

притежаваният от мен апартамент ползва само топла вода от Вас, предишният собственик е инсталирал камина и е отоплявал жилището/радиаторите с нея. Как бих могъл отново да стана абонат за отопление и да се възползвам от договорите за лоялни клиенти? Предлагате ли свързване на радиатори наново и колко би струвало това? Как да процедираме?

С уважение,

Стефан Кръстев

Относно: Договор лоялен клиент и монтаж на радиатори

Уважаеми г-н Кръстев,

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.Дружеството ни няма екип за монтаж на радиатори.

 

Въпрос от:

Относно: Договор лоялен клиент

Уважаеми наши клиенти,

 Моля,следете новините на нашия сайт.Там ще се  публикува информацията, която очаквате.

До този момент все още нямаме тази информация.

Въпрос от: СИЛВИЯ МЕТОДИЕВА 

Здравейте, защо този месец   имам две задължения за плащане едното е за 39,27лв . и другото за около 5 лева незнам точно, защото няма все още фактура.

   Благодаря предварително за отговора.

Относно:Фактури

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

 

Въпрос от: Яна Тодорова

При проверка за новата фактура за м. април не ме системата Ви не ме допуска, а ми изписва, че абонатния номер не съществува! Интересува ме и актуален Ваш телефон, на нито един никой не отговаря!

Относно:Фактури

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

076658406

: Милко Матеев

Здравейте,

Възможно ли е да дадете информация за периода на планирания планов ремонт на ТЕЦ  за това лято.

Благодаря,

Относно:Планов ремонт

Уважаеми г-н Матеев,

Моля,следете новините на нашия сайт.Там се  публикува информацията, касаеща нашите клиенти. До този момент все още нямаме тази информация.

 

Въпрос от:   Даниела Георгиева

От 20 години нямам радиатори в жилището си, защото протекоха, свалиха ги хора от топлофикация и аз напуснах жилището и града.Сега искам да се върна да живея в Перник и да ползвам отопление с радиатори в жилището си.Искам да знам, ако си закупя радиатоли мога ли да разчитам на техници от  топлофикация-Перник да ми ги поставят?

Относно:Монтаж на радиатори

Уважаема г-жо Георгиева,

В „Топлофикация –Перник”АД от много години няма сервизна служба за монтаж и ремонт на радиатори.За монтаж  е необходимо да се обърнете към технически грамотно лице,което да извърши тази услуга.

Въпрос от:   Лили Антоанова Данчова

Здравейте!Искам да получа информация защо във фактурата за месец март имам сметка за отопление?Скоро е закупено жилището и отопление не ползвам,дори радиатори не са сложени.

Относно:Фактури

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

 

Въпрос от:   Стелиан Донев

Да предположим, че имате като услуга нови договори "Лоялен клиент" за сезон 2018/2019 година, за парно и топла вода. Аз съм титуляр на партидата. Възможно ли е новият договор да бъде подписан вместо мен от друго лице и какъв документ трябва да представи при подписването, за да е законен?

Относно: Договор лоялен клиент

Уважаеми г-н Донев,

Моля,изчакайте официално становище за договорите. До този момент все още нямаме тази информация.

Въпрос от:   : Стоянка Иванова

Здравейте!Имам договор за лоялен клиент,който изтича на 30.04.2018 г.Какво следва след това?Ще има ли преподписване на договорите?(От скоро живея в града и не съм запозната с работата на фирмата Ви).Успешен ден.

Относно: Договор лоялен клиент

Уважаема г-жо Иванова,

Моля,следете новините на нашия сайт.Там се  публикува информацията, касаеща нашите клиенти. До този момент все още нямаме тази информация.

Въпрос от:   В.Кирилов

Имам договор за лоялен клиент. За месец 02.2018 година във фактурата са посочени 26 дни с топла вода и отопление. Считам, че отстъпката  за двата дни по-малко е неправилно изчислена. При 140.00 лева месечно за 1 ден цената е 5.00 лева. Във фактурата за 26 дни са ми начислени 137.00 вместо 130.00. Моля за допълнителни пояснения.

Относно:Фактури

Уважаеми г-н Кирилов,

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

 

 

Въпрос от:   Марина Шаркова

Здравейте! Аз съм нов абонат за новозакупено жилище. На сайта нямам достъп до фактурата си за м.02.2018 г.  - излиза съобщение за "невалиден абонатен номер". Какъв е проблемът?

Относно:Фактури

Фактурата Ви  за м.02 е  достъпна на нашия сайт.

 

Въпрос от:   Маргарита Соколчева

Здравейте!

Кога ще бъде качена на сайта фактурата за м.02.2018 г.?

Относно:Фактури

Фактурите за м.02 са достъпни на нашия сайт.

Въпрос от:   Капка Косарова

Здравейте!Имам сключен договор лоялен клиент. Ако в изравнителната сметка се окаже че сумата, която съм заплатила надхвърля сумата за консумираната от мен топлинна енергия , ще се приспадне ли сумата от бъдещите ми вземания?

Относно:Изравнителни сметки

Уважаема г-жо Косарова,

Тъй като имате договор за лоялен клиент, ще плащате само по договора.

Въпрос от:   Христина Стойнова

Имате ли практика да изпращате фактурите до електронен адрес вместо на хартиен носител ?

Относно:Фактура

Уважаема г-жо Стойнова,

За сега фактурите са само на хартиен носител.

Въпрос от:   Petar Spasov

kakvo imam da plahtam do momenta

Относно:Фактура

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

 

 Въпрос от:   Виолета Младенова

Имам фактура от 09.02.2018 на стойност 164,36 лв. Защо сумата е толкова голяма? По договор трябва да е към 100 лв.

Вероятно има грешка?

 

Поздрави

Относно:Фактура

Уважаема г-жо Младенова,

Моля,посетете отдела за работа с клиенти в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  ,за да получите компетентен отговор на Вашия въпрос.

Въпрос от:  Тодор Тодоров

Здравейте, бих искал да попитам защо сметката ми за м. Януари 2018г е 186,05 лв, след като имам подписан договор с вас и месечната ми сметка е около 110-120лв

Относно:Фактура

Уважаеми г-н Тодоров,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Елена Коларова

От няколко години съм със свалени радиатори,подала съм всички документи,че не ползвам парно.

Защо имам почти 64,18 лв.сметка(с отстъпката)?

Относно:Фактура при свалени радиатори

Уважаема г-жо Коларова,

Колегите, които са компетентни да отговорят на Вашия въпрос се намират  в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Димитър Тасков

Здравейте,

За месец януари 2018 имам сметка в размер на 132 лв. и то с отстъпката.

При условие че за предходните месеци съм плащал около 75 лв. и то по прогнозно отчитане на база

предходен отоплителен период, както е предвидено в наредбата.

Тъй като блока е саниран почти не  сме пускали парно, така че не мога да си обясня как изчисление за месец януари 2018 на база предходен отоплителен период може да е почти двойно, спрямо месец декември 2017.

Моля за адекватен отговори Ви моля да не ми отговаряте стандартно "за справка в минна дирекция"

Лек ден.

Относно:Фактура

Уважаеми г-н Тасков,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Благой Зареж

За месец 12.01.2018г, имам начислена топлоенергия за 68.83 лв, Показанията на всички топлинни разпредели, са нулеви. Трябвали да платя за нещо, което на практика не съм консумирал?

Относно:Фактура

Уважаеми г-н Зареж,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Йорданка Иванова

Здравейте!

Собственик съм на гарсониера в кв.Изток,гр.Перник,ул.Юрий Гагарин бл.39,ап.80.Имах наемателка до края на Декември 2017 г. На 03.01.2018 г. лично се информирах на гишето на топлофикация има ли задължения към Вас.След проверка служителката ми каза,че няма никакви задължения,а фактурата за последния месец/Декември/ще излезе след 10.01.2018.Днес/11.01.2018-четвъртък/ на Вашия сайт видях фактура 0006883679/30.11.2017 за 67,65 лв.

Това значи ли,че следва нова фактура за Декември 2017 и защо до 3.01.2018 нямаше фактура за Ноември.

Наемателката ми напусна с мисълта,че дължи неплатена сума само за Декември.

Относно:Фактура

Уважаема г-жо Иванова,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Георги Цанев

Здравейте, искам да Ви попитам колко тежки аварии претърпяхте от началото на отоплителния сезон? Водите ли статистика колко време не сте подавали топлинна енергия към своите абонати?

Относно:Аварии

Уважаеми г-н Цанев,

Всички аварии, които се случиха  са отстранени своевременно. Аварийните екипи работят отговорно и професионално.Подаването на топлинна енергия се отразява, чрез  средства за измерване/топломери/, а статистика се подава на оторизираните за това лица.Във фактурите на абонатите се отразяват денонощията без отопление.

Въпрос от:  Елеонора Методиева

Здравейте искам да направя споразумение и да изплащам от стара и нова фактура,какво трябва да направя?

Относно:Споразумение за плащане на стари фактури

Уважаема г-жо Методиева,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

 

 

Въпрос от:  : Снежанка Драгомирова

Здравейте.

Моля да ми изпратите на имейла фактурата за месец октомври 2017 г.

Относно: Получаване на  фактури

Уважаема г-жо Драгомирова,

Можете да получите фактурата , която желаете  само в Минна дирекция. За целта е необходимо да посетите „Счетоводен отдел” в Минна дирекция,ет.2,ст.№20.

 

 

Въпрос от:  : БИЛЯНА ЛАЛОВА ТЕНЧЕВА и Иван Георгиев Тодоров

Относно: Дължими суми по фактури

Уважаема г-жо Тенчева,уважаеми г-н Тодоров,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10  в отдела за работа с клиенти.

 

Въпрос от:  Катя Атанасова

Със стари задължения може ли да се сключи договор "Лоялен клиент ? И монтирате ли радиатори ,в апартамента досега не са монтирани такива ?

Относно:Договор Лоялен клиент

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

Подмяната на амортизирани , аварирали и нови елементи от вътрешно отоплителната инсталация/ВОИ/ е Ваш ангажимент.

Дружеството не поддържа ремонтен екип за ВОИ. Препоръчваме ВИ да потърсите технически компетентни лица, извършващи тази дейност.

 

Въпрос от:  Илиян Георгиев Грозданов

Здравейте, имам подписан договор "Лоялен клиент" с Вас. Имам и договор за разсрочено плащане на стари задължения по съдебна сметка.

По първият договор зная колко се плаща на месец, но по втория договор, по който превеждам суми по съдебна сметка на Топлофикация Перник, вече според мен няма какво да плащам. Тук в сайта също излиза, че нямам стари задължения, Моля за актуална справка на старите задължения по втория договор, защото на нито един от телефоните в сайта, никой не отговаря вече втори ден!!! И не трябва ли юристите да уведомят ЧСИ -то за прекратяване на производството срещу мен?

Моля за отговор, за да зная, какво да правя?

Благодаря

Относно: Справка за платени сметки

Уважааеми г-н Грозданов,

Можете да получите точна и изчерпателна информация само в  Минна дирекция,ет. 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

 

 

Въпрос от:  Абонат от бл. 4 на пл. Кракра, Росица Иванова, Ася Йорданова, Мария Лозанова

Относно: Липса на отопление

Поради    авария с производствени мощности в топлоизточник ТЕЦ „Република”, има нарушение на топлоснабдяването . Аварийните екипи ще работят до отстраняване на аварията.

Ръководството на „Топлофикация-Перник” АД се извинява на своите абонати за причиненото неудобство.

 

Въпрос от:  Румен Мартинов

Здравейте,желая като индивидуален клиент да заплащам сметките си по банков път.Как мога да получа информация за банковата сметка на дружеството по която да извършвам плащането.Благодаря

Относно:Плащане на сменки по банков път

Уважаеми г-н Мартинов,

Ще можете да заплащате сметките си по банков път.За целта е необходимо да посетите „Счетоводен отдел” в Минна дирекция,ет.2,ст.№20.

Въпрос от:  Име: Теодора Димитрова

Каква е причината за липса на отопление в кв. Хумни дол бл.15

Относно: Липса на отопление

Уважаема г-жо Димитрова,

Поради наводняване на мазетата във Вашия блок/вкл. и абонатната станция/ е изгоряла помпата за отопление.След посещение на застрахователите и оценка на щетите ще се подменят авариралите елементи в абонатната станция.Правят се постъпки за  закупуване на помпи и подмяната им в най-кратки срокове.

  

                                Въпрос от:  Име: василка евтимова

каква е процедурата за подмяна на радиатор и колко струва

Относно:Смяна на радиатор

Уважаема г-жо Евтимова,

Вътрешно отоплителната инсталация/ВОИ/ е Ваша собственост. Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от нея е Ваш ангажимент.

Дружеството не поддържа ремонтен екип за ВОИ. Препоръчваме ВИ да потърсите технически компетентни лица, извършващи тази дейност.

 

                                Въпрос от:  Даниела Николаева, Емил Сотиров,г-жа Цветкова, Благослава Алексадрова, Албена Петрова

Относно:Липса на отопление

Всички аварийни екипи работиха денонощно за отстраняване на аварията  в топлоизточник ТЕЦ”Република” и  продължават да работят по топлопреносната мрежа в гр.Перник.

За да получите писмен отговор е необходимо да посетите отдел „Работа с клиенти” в Минна дирекция ет.1 ст.№ 10.

Благодарим на всички!

В момента имаме технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.

 

 

                                Въпрос от:  Maрия Григорова

Има ли изобщо някакъв начин човек да се свърже с вас?

Абсолютно нито един от дадените телефони в сайта ви не беше вдигнат, а отговор на изпратено до вас писмо нямам.

  Относно: Телефоните на „Топлофикация-Перник” АД

Уважаема г-жо,

В момента има технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.На писма,жалби и молби,подадени в Минна дирекция се отговаря писмено в регламентирания срок.

 

 

               Въпрос от:       Боряна Милушева

На ул. Рашо Димитров, бл. 95, вх. А няма топлоподаване. Имаме  топла вода, но не и парно. Каква е причината? На сайта Ви с новини не е споменато нищо за нашия район.

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Милушева,

Моля посочете точен адрес / апартамент/,за да изпратим екип на място и телефонен номер за връзка с Вас.

 

Въпрос от: Гергана Боянова

ул.Стомана бл.1 вх.Д ет.8 ап.22

Откакто е започнал отоплителният сезон радиаторите са студени,няма никакво отопление. Нормално ли е в 21 век да седиме вътре с шапки, шалове и палта!

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Боянова,

Изпратеният екип установи, че е блокирал термовентила на Вашия радиатор! Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от вътрешно отоплителната инсталация е Ваш ангажимент.

 

Въпрос от: Borislava Borisova

ул.Бл. Гебрев бл.63 вх.Б ет.8 ап.24

Откакто е започнал отоплителният сезон нямаме парно, радяторите са студени.

Въпрос от: Димка Тошева

Otoplenieto e pod sqkakva kritika,plashtame za neshto det ne ni dostavqte, vyzmutitelno e!

ul. Bl. Gebrev bl.63 vg.B

Vkyshti sme oblecheni kato eskimosi!

Относно:Липса на отопление

Уважаеми г-жи Борисова и Тошева,

Изпратихме екип за установяване на Вашия проблем.

Установено е, че във вашето жилище е необходимо да бъде подменен аварирал сферичен кран.Вътрешно отоплителната инсталация/ВОИ/ е Ваша собственост. Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от нея е Ваш ангажимент.

 

 

Въпрос от:Кирил Кирилов

Имам блокирана сметка в "Топлофикация",но искам да знам за какъв период от време се отнася.В ст.10 не можаха да ми дадат отговор.Как мога да получа информацията?

Относно:Справки за задължения

Уважаеми г-н Кирилов

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10 А „Правен отдел”.

 

Въпрос от::  : Йорданка Иванова

Здравейте! Въпроса ми е защо на посочените телефони за контакт никой не отговаря? Искам да знам точно какви са задълженията на абонатен номер 0160240008,тъй като  гарсониерата е моя собственост,но имам наемателка.

  Относно:Справки за задължения

Уважаема г-жо Иванова,

Можете да получите справката, която желаете  само в Минна дирекция,ет 1 ,стая № 10.

 

Въпрос от::  Мартин Маринов

Здравейте,

В блок 68 вход В на ул. Р. Димитров кв Мошино парното е много слабо и почти отоплението не се усеща. Така е от както парното бе пуснато този сезон.

Какво може да се направи за да получим по качествено отоплението, което ни се полага?

  Относно:Отопление във вх.В на бл.68 ул.”Р.Димитров”

Днес/02.11.17г./ адреса беше посетен от технически екип.Вашите съседи нямат оплаквания от отоплението.Това, което можете да направите е да оставите телефон за връзка с Вас , за да Ви посети наш представител в удобно за Вас време и да установи проблема.

 

Въпрос от::    : любка  стаменова

господа от топлофикация  перник защо при липса на парно и топла вода вашите телефони  замлъкват и реално вие не съществувате  за нас потребителите ,

  Относно: Телефоните на „Топлофикация-Перник” АД

Уважаема г-жо,

В момента има технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.

 

Въпрос от::      : Цветанка  Димитрова

На ул. Лен.Проспект,  Бл. 15, вх. Б, няма парно. Може ли да ми кажете каква е причината.  И дали скоро ще има парно. Благодаря  предварително.

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Димитрова ,

Нямате отопление поради аварирала помпа на вътрешно отоплителната инсталация със специфични параметри. Помпата е поръчана и очакваме доставка, след което ще бъде монтирана в абонатната станция.

               Въпрос от::      : Оля Славова

Уважаеми господа,

В блок 4, на ул. Младен Стоянов няма още парно. На 25-ти ноември беше направен опит да го пуснат, после спря и от тогава стоим на студено. Бихте ли обяснили причините.

Относно:Липса на отопление

Уважаема г-жо Славова,

При пускането на отоплението се установи пробив на вътрешно отоплителната инсталация, която е Ваша собственост/на живущите/. Подмяната на амортизирани и аварирали елементи от нея е Ваш ангажимент.Живущите във входа, в който е пробива са уведомени да предприемат необходимите  действия.

 

               Въпрос от::      Теодосия Бойкова Момчилова

Необходимо ли е да предприемем нещо от входа, за да ни бъде пуснато парното отопление. или го пускате поетапно в зависимост от температурата, без каквото и да е действие от наша страна?

Относно:Пускане на отоплението

Уважаема г-жо Момчилова,

Пускаме отоплението в целия град и не е необходимо да предприемате никакви действия.

        Въпрос от::    Мария Райкова

Питам-кога ще се смени тази помпа,защото вече седмица нямаме топла вода.

 

Относно: Неработеща помпа за топла вода на адрес ул.”Ю.Гагарин”бл.35 вх. А

Уважаема г-жо Райкова,

Помпата е поръчана и очакваме доставка, след което ще бъде монтирана в абонатната станция.

 

Въпрос от:: Джулия Стефанова

Кога ще има парно?

Относно: пускане на отопление сезон 2017/2018г.

 

В Наредба № 16-334 от 06.04.2007 г. за топлоснабдяването, чл.3(2) посочва параметрите за пристъпване към включване на отоплението, за което е нужно в три последователни дни средната денонощна температура на външния въздух да е по-ниска от +12 градуса, като се взима под внимание и дългосрочната прогноза за следващите 7-10 дни.

Въпрос от: Ана Тодорова

Здравейте, интересува ме докога са сроковете за сключване на договор с Топлофикация - Перник? И защо никой не отговаря на посочените на сайта телефонни номера? 

Относно: Сроковете за сключване на договор.

 

            Уважаема г-жо Тодорова,

Сключването на договори с „Топлофикация-Перник”АД се извършва Минна дирекция/ет.1,ст.№10/ до края на този месец.

В момента има технически проблем с външните ни телефонни линии, за което се извиняваме.

 

Въпрос от: Венцислава Радославова

Моля да ми изпращате фактурата в електронен вид на електронен адрес хххххх@ххх.ххх

 

Относно: Електронна фактура.

 

            Уважаема г-жо Радославова,

Нямаме практика да изпращаме електронни фактури до имейли, но вие можете да получавате последната си фактурата в електронен вид без регистрация. От нашия сайт в раздела ‚Проверка сметка и електронна фактура‘, след като напишете абонатния си номер, може да изтеглите фактурата си в електронен формат- pdf.

Директният електронен адрес е: http://www.toplo-pernik.bg/Smetki.aspx